Jobbfredag.

Ja jag skall jobba i helgen, inte så kul men det går.
Har bytt gardiner i sovrummet idag, bytit sängkläder och ställt fram lite nya dekorationer.
Har varit till Ockelbo idag också, hämtade Linus skateboard, köpte faktiskt min nya favoritparfym, nytt läppstift och en mascara. Jag mår så bra nu, själen är pigg och känner sig faktiskt lite vacker och det är inte så ofta jag känner så, men nu gör jag det.

Bokade äntligen tid för naglar också, skall bli roligt att få lite fina jämnlånga naglar. tror att jag skall åka till Valbo nästa vecka och inhandla lite nya kläder när jag ändå har ångan uppe.
Nu är det dags att laga lite middag innan det är dags att åka mot 111A. ikväll blir det stekt älgbiff, poatisgratäng och en rödvinssås. Tyvärr bara loka till eftersom jag skall jobba men jag skall spara vinet till en ledig kväll.

Lägger ut någon bild på sovrummet efter uppfråchning imorgon, idag blir det bara en parfymbild. Ha en underbar kväll alla mina hjärtan - och du, du får mig att må så bra!

//S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0