Kirurgens vackraste kvinna.

Nu var det några dagar sedan jag skrev men jag har faktiskt jobbat två, och varit helt ledig i helgen. Fick besök på lördagen av Magnus och Roger - mycket trevligt. Dom åkte hem vid 05:30 tiden på söndag morgon så det blev sent eller för den delen tidigt. Sov några timmar innan det var dags att stiga upp och få lite ordning i mitt hus inför kvällsmötet som var hos mig.

Måndag kväll jobbade jag, fick världens överraskning när jag fick blomsterbud med en mening på kortet i buketten - Till kirurgens vackraste kvinna - fy så pinsamt det var! Men blommorna var jättevackra -  Tack snälla söta!!



Jag har jobbat förmiddag idag, sovit lita halvdant inatt och sedan jobbat hela dagen så jag är lite trött och seg. Tack underbara Lina för alla skratt, du är helt ortolig. Så vacker, rolig och helt underbar! Skål på dig stumpan!

Har årecis klivit upp ur badet, hett vatten, levande ljus, en bok i lurarna och ett glas rött - det är lite lyx det.
Nu är det handboll på tv:n en stund innan sängen kallar.

Lägger in ett par passande bilder för denna tisdag också!

//S



Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Hjärtat, vad fint du skrev om mig!!!! Kram underbara du!!

2011-01-26 @ 12:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0