Ledig

Ledig dag idag och då står det tvätt och städ på schemat. huset håller på att förfalla men det kommer att ordna upp sig. Skall städa bort julen i helgen och bara spara gardiner och ljusstakar lite längre. granen har börjat barra och det blir barr överallt.
Men det är lite charmigt det också, att städa bort julen, det innebär att vi går mot vår och så småningom sommar.

jag tycker inte om vintern just nu, det är för kallt eller oxå snöar det massor. Jag längtar till sommaren för att slippa bylta på mig så mycket kläder när jag skall ut, inga skor på fötterna, ligga i bikini på baksidan och bara njuta. Det är så dåligt med sånt nu.

Annars mår jag rätt bra, jobbar en del just nu men har ledigt i helgen sen börjar det ordna till sig. Lite fler lediga dagar efter det. Har jobbar himla mycket i december. Men det ger väl ett välkommet påslag på min lilla ussliga lön för det borde ge ett par kronor extra på lönen.

dags att göra lite till på hemmet!

Puuss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0