Mysig beröring.

Jag är en ganska rosa tjej, olika nyanser av rosa. Just nu är jag ganska ljusrosa, mjuk, mullig och ganska nöjd.
Jag älskar känslan av beröring, beröring av alla olika människor i min närhet, vänner, familj och min älskling.
Jag kramas gärna, tycker om att sitta nära och ligga nära.
Jag är egentligen ganska romantisk.




Sen har jag en sida som är ganska skarp rosa på gränsen till ceris. Den sidan av Sarah kan vara ganska elak, riktigt bitchig. Det är en sida som jag inte tycker om men den finns där, det är inte många som märker av den sidan men jag vet att den finns där. Tyvärr kommer den sidan fram ibland.

Men just nu är jag ljusrosa och lever på sockervadd, ljusrosa sockervadd. kanske att jag kan känna mig lite så där söt som sockervadd brukar kunna vara.
En ljusrosa ros som älskar att bli hållen i, tagen på och bara kan njuta av livet.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0