Shrek

Sitter i soffan med datorn i knät, tittar på nått så spännande som Shrek, tänk sån underbar film. Söt, charmig och helt underbar.
Har sovit halva dagen idag men det är ju tillåtet när jag jobbat natt, blev sen hem idag eftersom en patient inte mådde så bra. Natten var ganska bra men allt händer ju på morgonen så även denna gång
Smärta är inte roligt, svårt att smärtlindra och patienterna mår så dåligt.

Emili skall snart platta håret på mig, tvättade det idag när jag vaknade och alla lockar är på plats och det gillas inte! Skall jobba en natt till sedan är jag ledig söndag natt. Tror jag skall ta ett glas vin eller två då :) lina ligger lite före mig nu så jag måste ta igen det ;)

Och till dig min vän, vad lätt allt blir om jag tänker på dig, Ett leende på läpparna och allt blir möjligt!

Ha en trevlig lördagkväll alla gobitar!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0