Sovdag.

Så var då natten till ända, det var en bra natt, någon patient från akuten, men mest sovande patienter. Det är så ovanligt att det är så här lungt på nätterna och jag har haft turen att ha två sådanna nätter igen.
Har jobbat med Lena och det var riktigt roligt. Vi kom på att vi hade gemensamma vänner, lilla Tova, Janis lilla sötnos.

Jag gillar verkligen mitt jobb, har helt underbara kollegor som gör ett fantasktiskt jobb.
Tack Emilie för att du lyssnar när jag gnäller, hjälper mig tänka när jag inte riktigt kan själv och för att du är mänsklig.

Idag gör jag inte så mycket, sitter vid datorn, ser på tv och är allmänt slö. Skall iväg och träna ikväll så jag får röra på minb feta häck lite. 
Jag har satt upp lite delmål så att det skall bli lättare. Jag tänkte att den tjocka kvinnan som går runt i min kropp skulle försvinna. :) Vi får väl se hur det går.

Puss.

//S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0