Semester....snart!

Ja snart skall jag ha semester, har tre arbetspass kvar idag när klockan slår 07.
Längtar så jag kan bli tokig, det skall bli så skönt att vara hemma några veckor.

Vi skall åka till motala på lördag och blir där ca 10 dagar - det är folkracefestival och Emili skall köra.
Jodå, hon håller i med folkrace. Hon har hunnit sluta nian och fått intagningsbesked inför gymnasiet - hon kom in på fordon transport som hon ville så vi är så nöjda.

Linus då, den lille vilden skall ju upp i åttan till hösten och det märks, mer kaxig än vanligt men
mammas älskling ändå.
Han trampar bmx, skruvar bmx och varierar lite med skateboard när cyklandet blir för tråkigt.

Vi fick besök igår när jag väl klev upp, Familjen Lönn/Nyström tittade förbi på lite kaffe och skitprat. deras barn var med och lillgossen förälskade sig i våra hundar så nu har jag en given hundbusare i Motala. :)

Kommande vecka skall allt fixas infrö Motala resan och det är en hel del har jag upptäckt. Men det skall faktiskt bli ganska kul.

Nu är det dags att göra lite nytta!
Puss!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0