Stress

Nä jag stressar inte men det ligger rätt nära att jag gör det.
I fredags var det sommarfest med jobbet och jag var ledig! Så nu har jag upplevt en sommarfest till. Jag är så nöjd att jag har underbara arbetskamrater. Daniel hämtade mig vid 1 tiden.

Vi åkte då till Storvik eftersom vi skulle bo vid folkracebanan i helgen. Jag gosade lirte med min Emili som var måttligt imponerad av en inte alltför nykter mamma :)

Helgen har som sagt tillbringats i Kyrkberget, Emili har åkt folkrace, hon blir bättre och bättre. Även Daniel har åkt och Budda. På budgivniongen la jag bud på en bil till och fick den med mig hem, så nu har vi en bil till.

Måndag var det KS dag, en ganska snabb dag om jag får säga. KS brukar hålla på länge men inte den här gången. Jag och Emili han med lite småhandling i Ockelbo innan det var dags för öppet hus på kvällen på Perslunda skolan.

Tisdag och onsdag har jag varit på HIG - högskolan i Gävle - och haft seminarier. Det är jättekul att ha seminarier. Jag lär mig massor.

Imorgon bär det av till Norge en snabbis. vi skall hämta hem en ny familjemedlem. Alice en gullig liten beagle skall flytta in.

Nu är det dags för mig att fixa till mig lite innan jag skall åka och jobba.

Puss

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0