Äntligen Lördag!

Min semestervecka blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men den blev helt klart bra. Lite för mycket möten och för få sovmorgonar. Har inte haft en enda sovmorgon på hela veckan men jag överlever.
Idag har det varit korpstafetten på JAIK vallen. Motionssektionen däribland jag har skött kafeterian. det var ganska få lag i år, inte så många åskådare heller.

Familjen Andersson, utom jag då, är i Ludvika idag, Emili åker folkrace. det hade gått riktigt bra idag, 4:a i B final är jättebra. Hon blir bättre och bättre min gofis. Dom är på väg hem nu. Själv har jag duschat och sedan legat framför kaminen en stund och drömt mig bort. Det är så skönt med sådanna stunder när man kan ta sig till en annan plats och hämta lite energi. Men energin man får är så värdefull. 

Nu har jag gjort lite mat eftersom magen säger att vi vill ha mat. det blev stekt påtatis, lite älgentrecote och murkelsås. Tror att jag skall öppna en flaska rött till, jag har ju inga planer på att köra någon bil idag så varför inte.
En skön dag helt i min smak och framför allt, det är lördag idag!!

Puss

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0