Dålig start!

Ja min dag började inte så bra. Linus har haft sönder sin jacka för hur länge sedan som helst men har inte velat lämna den hemma. Men igår sa jag åt honom att jag skulle laga jackan idag!
Sagt och gjort imorse böerjade jag dagen med att laga jackan och döm om min förvåning när det bara trasslade! En jacka med innerfoder lätt pösi, vad skulle egentligen kunna gå fel - allt!

Men nu är jackan lagad och ligger i tvätten. Och tack för samtalet som fick mig på bättre humör. Du vet precis vilken knapp du skall trycka på så tack mitt hjärta!

Idag blir det jobb, jobbar ett kvällspass sen en förmiddag imorgon och i helgen är jag ledig.
Skulle behöva lite tjejskratt nu, dela på en flaska vin, berätta hemlisar och skratta hela natten.

Nä nu skall jag försöka hinna göra lite i hemmet innan det blir jobbdags.
Sköt om er där ute!

//S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0