Jahaja!

Det här var en sida soim inte blivit uppdaterad på länge. Kan ju bero på att jag haft så mycket att göra under en period nu, men nu håller det på att lugna ner sig.

Nu är jag bara i stort behov av att få äga min egen tid en stund och så kommer det också att bli men jag måste passera några trevliga hinder före det. Jag har varit på kongress i helgen, första gången faktiskt och jag hoppas att det inte var min sista för det var kul, riktigt roligt. Jag skall inte berätta om det här utan det kommer i ett eget inlägg så småningom.

Igår jobbade jag och det var ett tag sedan kändes det som men det är så kul att träffa kollegor och skrattta och ha kul. det enda som är tråkigt är ju att vi tillfälligt skall flytta hela avdelningen vilket innebär att jobbet idag är naket och kalt men vad gör väl det när vi har så kul vi som fortfarande jobbar. det skall ju bli lite spännande att se hur det kommer att bli. Jag har inte varit och kollat på nya avdelningen än men jag skall nog göra det idag eller imorgon. Sen längtar man ju bara tills vi får flytta tillbaka till nyrustade lokaler med helt annan planering än vad det är idag.

Jag skall prova ett annat jobb också under ett par veckor i maj månad, det skall bli spännande och verkligen nervkittlande, vad jag skall göra vill jag inte riktigt skriva än men det kommer i ett senare inlägg det också.
Nu skall jag fortsätta röja i huset så nu får det räcka för idag.

Puss på dig mitt hjärta!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0