Jobbardag.

Idag är min semestervecka slut. Jag börjar jobba imorgon, börjar med en lugn dag med mottagnade av studenter.
Skall bli riktigt kul att träffa lite kollegor på jobbet igen, jag saknar er när jag är ledig vet ni väll!
Det finns mycket man kan sakna och ni står rätt högt på min lista.

Egentligen mår jag riktigt bra idag och igår med faktiskt, det har varit en riktigt skön helg, inga måsten utan bara skön och härlig ledighet.
Imorgon är det kommunfullmäktige på kvällen, skall bli ett spännande möte faktiskt.
Innan det skall jag hem en sväng efter jobbet och njuta, med stora bokstäver, av min lediga tid.
Lite kärlek och lite lycka blir avslut på dagens blogginlägg!
Puss!

//S

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0