Magsjuka.

Här sitter jag nu, hemma, när jag egentligen skulle ha jobbat.
Igår när jag åkte till jobbet kände jag mig lite klurig i magen men jag åkte ändå. Stannade och tankade bilen och fick spykänslor av bensinlukten.
Kom till jobbet och mådde ändå mer illa så jag talade bara om att jag inte kunde jobba och sedan åkte jag hem. Jag blir så j***a less när det skall behöva bli så här, sjukskriva mig i sista minuten är det värsta jag vet.

Det värsta jag vet är när man sjuksnmäler sig för sent men vad skall jag göra. Fick stanna på vägen hem och spydde, har spytt hela natten som var. Nu känns magen skaplig, jag har fortfarande knipsmärta och är inte särskillt hungrig men jag har ätit lite och det har jag fått behålla.

Nu skall jag snart krypa ner under täcket och sova lite.
Vi får se hur jag mår imorgon när jag vaknar men det kan då inte bli lika illa som det var imorse.
Gonatt världen!

//S

            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0