S......

Bokstaven S är min bokstav. Tänkte på det idag att det är en bokstav som har återkommit i mitt liv.
Jag har kommit på att jag avslutar alla min inlägg här med S inte Sarah. S är för mig en mjuk bokstav, en bokstav med mycket känsla.

Så här i efterhand så kan jag ju säga att bokstaven S fått en helt ny betydelse i mitt liv.
S är det politiska partiet som gett mig ett nytt och mycket roligt intresse, det intresset ökar från dag till dag.
Trodde att det skulle bli att kännas lite jobbigt men det gör inte det. Det är bara roligt, och jag känner själv att det utvecklar mig och ger mig så mycket mer.
Jag skall nog starat en ny kategori tror jag - politik - men vi får väl se när det blir av.

Som sagt S är min bokstav! :)

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0