Söndag.

Magen är bättre idag, inte bra men bättre. Har inte gjort så mycket idag, tvättat lite, passat upp på familjen :)
Har faktiskt varit till Bollnäs en sväng också. Det har varit förmöte inför partikongressen som jag skall åka på.
Har nu träffat nästan alla representanter och det känns bra. Men alla kan så mycket, jag kan inte lika mycket som dom, dom har setnkoll på allot och jag är som ett levande frågetecken.

Undrar hur jag skall klara av det här? Man måste ju kunna så mycket och jag kan ju inte. Men jag hinner läsa på, jag har två veckor på mig.
Tågbiljetterna är bokade, jag har en säng att sova i och är anmäld till festen så nu är det mitt jobb kvar så det är bara till att läsa på och insupa alla intryck så kanske det här går bra. :)

Nu är det solsidan som gäller!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0