Sportlov!

Ja nu har mitt sportlov börjat.
Jag hade ks hela dagen på måndagen, förtroendemannautbildning igår, direkt efter det möte i idrottsföreningen innan jag åkte på lusparty hos Johanna.

Idag har jag varit en sväng till Sandviken och njutit lite av underbart sällskap. Nu skall jag bara vara ledig, tänka på allt annat än jobbet och bara njuta. Tror att det kommer att vara en härlig vecka, solen skiner, jag får långa sovmorgonar och längta i massor.

Jag har något framför mig som jag ser mycket fram emot. Ibland kan man längta så otroligt mycket efter något och det gör jag nu.

Imorgon skall jag till frissan - äntligen. Mitt hår ser inte klokt ut, dom grå håren håller på att ta över hela min frisyr och det gillas inte.
Vi får väl se om det blir lite shopping också, det är inte helt omöjligt :)
Nu blir det soffläge en stund innan det är dags att ta tag i mitt hem. Puss.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0