Städning!

Är ganska pigg idag, lite öm i magen och trött men ganska pigg.
Har haft en lugn hemmadag, tvätta lite, gått promenad med hunden och dammsugit. Sen har jag bytt sängkläder, tycker det är så äckligt att sova i sängkläder som jag legat i när jag varit sjuk. så nu är det rent och fräscht igen.

Skall lägga mig ibadet innan jag går och sover idag så kommer jag nog att sova skönt.
Imorgon har jag lovat mamma att jag skall ta ut hennes hundar en sväng på fm.
Imorgonkväll har jag möte kl 17:00. Sen är det tvsoffan som gäller. Skulle kunna sova dygnet runt just nu, dricker en himla massa också så jag borde ligga back i min vätskebalans.

Nu ett bad. Gonatt och sov alla gulliga läsare, skulle ju vara lite kul att veta vilka ni är.

//S


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Hopp Sara,det är bara jag Ylva som är in och läser:)

2011-03-15 @ 21:15:02
Postat av: Sarah

Åhh så trevligt Ylva!

2011-03-15 @ 21:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0