Vasaloppssöndagen!

Jag har sovit så skönt inatt, måste ha drömt nbågot härligt för jag vaknade på så bra humör.
Fixade lite frukost och tittade på vasaloppet en stund innan familjen Andersson åkte till köpis för lite handling.
Emili har handlat en del kläder, Linus skor, jag skor och lite underkläder. Daniel handlade som vanligt ingenting. Däremot så var vi och beställde ny kyl och frys, i rostfritt. Inget märkvärdigt men riktigt snyggt.

Vi köpte en tassimo kaffemaskin också - så nu har vi druckit en kaffe jag och Daniel.
Nu sitter jag vid tv:n en stund och kollar lite mail. Ganska skönt att sitta stilla en stund efter en dag i köpis.
Skall lägga mig i badet om en stund och njuta lite, kanske en ansiktsmask och en bra bok i lurarna. lite lyx så här på söndagen. Sköt om er mina gobitar så hörs vi snart igen! Puss!

//S

    


Kommentarer
Postat av: Cecilia Hed Malmström

Åååå en sån kaffemaskin vill jag också haaa.....

Kan jag få smaka tror du?

2011-03-07 @ 22:13:50
Postat av: Sarah

Haha ja visst Cicci, det är bara att titta förbi <3

2011-03-07 @ 22:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0