En vecka går fort.

Nu har det gått några dagar igen.
Det händer så mycket och allt går så fort. Jag är så nöjd att jag jobbar där jag gör, vilka arbetskamrater! Och ett stort tack till akutens personal. Jo jag har hunnit tillbringa en stund på akuten. Men det gick bra och nu har även det hamnat i arkivet för upplevelser.

Idag har jag ledig förmiddag. På eftermiddag skall jag ha seminarie med studenterna. Skulle haft det förra veckan men det var tvungen att flytta på sig.
Den här veckan har jag haft utvecklingssamtal med Emili också - det sista på perslunda. Och klart det bästa. Min lilla gobit har varit så duktig. Tänk vad lite som behövs för att det skall bli så mycket bättre. Nu har hon bara några veckor kvar på Perslunda sen bär det av mot gymnasiet.

Själv börjar mina nerver spöka med mig nu, satt och funderade på morgonen och blev lite nervös. Men det går över, det vet jag.

Sista april hade Linus kompisar som sov över, att tre grabbar kan ha så rolig. Skönt när dom har så roligt. I vissa lägen lät det som om det var ett gäng småflickor som barrikaderade Linus rum.

Nu skall jag fixa till mig lite, skall försöka hinna fram på skolan innan jag sticker till Gävle.
Puss på er!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0