Långt emellan!

Det kan bli så ibland att det går långt emellan saker och ting.
Så är det med bloggen numera men det får ni och jag finna oss i.

Vardagsrummet är snart klart, sofforna fattas och ett bord men det blir i veckan som kommer.
Nu nattjobbar jag så nu händer inte särkillt mycket men det känns som om tidsplanen håller.
Tomten börjar bli vinterbonad så snart kan snön få komma, första advent närmar sig med storsteg. Det är en härlig årstid men den innebär mycket stress.

I fredags var vi på begravning, Daniels mormor Gunilla har ju gått bort. Det var en fin begravning, efteråt blev det lunch på buskåkers pensionat. Ett otroligt fint ställe i Borlänge som jag aldrig besökt. Jättegod mat och riktigt trevligt att träffa Daniels släkt. Många olika individer men så härliga.
det är endå lite vemodigt att Gunilla gått bort. På sätt och vis var det hon som höll ihop familjen sedan min svärmor gick bort för snart 3 år sedan.

Vi var förbi vid stugan en sväng också och det är fortfarande en stor besvikelse, men det är bara att lära sig att leva med.

Nu är det dags för lite fix och don innan det är dags för andra och sista natten på jobbet för den här helgen. Jobbar med sötnöten och Elsy så det är helt underbart - funkar finfint! Vi ses ikväll nöten!

//S


Kommentarer
Postat av: nöten

tack själv sarah..

så himla skönt att jobba med dig.. tycker bara att det går lite väl långt mellan gångerna...

2011-11-22 @ 15:51:39
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0