Snö, cup cakes och kärlek!

Första advent idag men känslan finns ju inte riktigt där, det tokregnar ute och snön lyser med sin frånvaro.
Sitter vid köksbordet och tittar över till grannen, fint i fönstren med ljusstakar och stjärnor. På gården står en adventsgran men belysning det är så mysigt den här tiden på året om det hade varit snö!!

Älskling hittade inte våran julgransbelysning igår så vi har ingen adventsgran men jag dör inte av det.
Det kommer en annan dag kanske - precis som snön.

I ugnen har jag en omgång cupcakes står. Jag har ett litet inredningsparty på eftermiddagen och vill ju gärna bjuda på något. Vi får se hur det blir när det blir klart.

Viktigast av allt är ju att min julklapp är klar. Jag fick ju den lite tidigare jag. Mitt vardagsrum. Jo jag vet att det är allas men jag kan säga att det är mitt en stund. Blev sjukt nöjd!
det blev helt perfekt - precis som jag tänkt mig i min idébild.
Kan hända att det kommer en bild så småningom - annars är du välkommen hem på en kopp kaffe så kan du få uppleva det live! haha.

Nu dags att ta ut plåten ur ugnen. På återhörande alla söta!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0