Dagen efter!

Ja så var det dagen efter, jag är ett år äldre vilket också innebär ett år närmare 40.
Jag hade en riktigt bra dag igår, mysigt med lite fikabesök som kommer bara för min skull.
Massor av uppvaktning av alla på facebook.
Tack alla som kom ihåg mig på min dag.

Idag bär det av mot Sandviken för lite shopping, mest mat faktiskt men lite annat blir det också.
Nu sitter jag och väntar på att Linus skall kliva upp. Emili klev upp halv 5 idag eftersom hon är på praktik med Budda.
Daniel åkte som vanligt vig 6 tiden.
Det är ganska skönt att sitta uppe helt ensam, tystnaden och mörkret är ganska mysigt.

Ibland kan jag fundera hur folk tänker, är inte ansvar något man borde känna inför andra människor. Att suckar och stånkande måste vara en del av vardagen är så tragiskt.
Är man så less på något så borde man söka sig annan sysselsättning.

Det gör mig så frustrerad när man inte kan se till andras bästa för att ens egna problem tar så stor del av tankarna.
Väx upp, inse ert ansvar! Kom ihåg för vems skull ni är på arbetet!!

Nä nu är det dags för en morgongos på min "lilla" gosse.

Ha en underbar dag allihopa!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0