Hemma igen!

Även om det inte blivit något inlägg här så har vi kommit hem. Vi kom hem i söndagskväll men jag har inte haft ro att sätta mig ner och uppdatera här.
Vi har haft en underbar vecka i Egypten, lungt skönt, varm och full service.
Vi har ätit gott, druckit gott och mått såå bra.

Tanken från början var ju dykning men nu fick vi nöja oss med snorkling och det var inte så illa det heller.
Vilket härligt snorklingsvatten. Klart turkosblått med sikt hur långt som helst. Färgglada fiskar och stora fiskar!

Helst av allt hade jag velat vara två dagar i kairo, luxor och snorklat men nu var det här en semester där vi skulle slö och inte stressa och så blev det.

Skulle gott kunna åka tillbaka med barnen med mig.

Nu är det fokus på tvätt och städ innan jag skall börja jobba igen.
Emili kör lagtävling i Borlänge i helgen och Linus klubbmästerskap på lördagen så helgen blir stressig eftersom jag jobbar natt också. Men jag skall nog hinna se lite crossåka iaf. Folkrace får pappan i familjen sköta.

Puss på er!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0