Sova!

Snart har tre helgnätter passerat.
Jag har precis skrivit in två nya patienter. En söt dam och en ännu sötare herre.
Helgen har varit bra. Lite stressig lördag bara då jag inte sov så mycket. Emili körde folkrace i Borlänge så där var Daniel. Linus körde Km i langberget på lördagen också så dit var jag och tittade.

Sov ca 1½ timme sen upp och iväg på crossåkning innan jag åkte hem igen vid 14:30 tiden för att sova lite till.
Linus har blivit jätteduktig att köra nu. Man kan ju inte tro att han började åka på bana i juni månad detta år.
Roligt att se så stor förrändring. Nu är det dags för honom med ny cross. Han behöver en 125cc så det är väl bara att börja leta :)

Förkyld är jag fortfarande och det lär väl hålla i sig tycker jag det verkar. Skall försöka sova några timmar när jag kommer hem men inte hela dagen. Har en del jag MÅSTE ta tag i.

Nu skall jag titta till lite patienter så nu får det räcka för den här gången.
Kommer lite motorbilder nästa gång :)

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0