Ja vad skall jag skylla på....

Nu var det en evighet och lite till sedan jag var här.
Jag har uppriktigt inte haft tid, det har varit så mycket på gång under några veckor så bloggen har fått stå tillbaka.
Men nu är tanken att jag skall vakna till liv lite och hinna uppdatera er om hur jag har det.

Vi på 111A har fått helt nya lokaler nu, eller rustade skall jag väl säga. Det är så himla fint. Inga fyrsalar finns kvar utan nu är det en eller två patienter på salarna.
Flytten tillbaka har gått relativt bra.

Sen sist jag skrev så har jag blivit ordförande i Ockelbo ryttarförening, en del gillar det och andra inte. Men jag tycker att det känns bra. Det är mycket nytt men samtidigt så lär jag mig så mycket.

Det är påskhelg nu och jag skall jobba hela påsken. Men på påskaftonen får vi lite besök så inte Daniel behöver sitta själv när jag skall jobba.
Det skall bli trevligt eftersom även jag gillar vårt besök. Du är alltid välkommen - det vet du!

Linus har haft polaren Prepula på besök två nätter. KB har ju stängt backarna nu så han har nog lite tråkigt. Men idag var dom dit ändå bara för att hoppa lite studsmadrass.

Emili klarade sitt AM kort i torsdags - gissa hur stolt mamma jag var då! En liten tår i ögonvrån blev det :).

Jag skall försöka lägga in lite bilder i nästa inlägg.

Ha en underbar påsk allihopa!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0