Ledig!

Semesterveckan är slut och jag börjar med en ledig dag och det är nog tur, mitt hem måste städas. Jösses så det ser ut efter en veckas ledighet för barnen och mig.
Jag måste iaf dammsuga och torka lite golv, damma lite och fixa tvättstugan.

På eftermiddagen skall jag ner till stallet och fixa lite småsaker. Skall bla fixa två boxar och ett ställe för hö förvaring. Tack och lov så får jag hjälp av Malin.

Emili böt däck på min bil igår så nu är sommardäcken på. Pappan fick dock dra bultarna en gång extra för säkerhets skull. Idag fick jag dra om 7 av 10 bultar på bakdäcken. Så typiskt!

Linus börjar sin praktikvecka idag. Han klev upp kl 06 för att vara med Daniel på jobbet.
Hoppas det går bra för honom och att han får nått kul att göra.

Nu tittar solen fram, åhh om den kunde vara framme varje dag, det är ju så härligt med lite sol och värme.
Nä nu är det dags att göra nått.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0