Ny dag...

Vaknade 06:05 idag, jättepigg. Jag skulle ju sova lite idag eftersom jag skall ut och jobba natt inatt. Chefen Emilie ringde idag och undrade om jag kunde byta skift idag och imon och visst kunde jag det.

Folkracesäsongen håller på att dra igång på allvar. Emili skall på träningsläger i helgen sen är nästan varje helg bokad till oktober. Kul som attans men det känns lite jobbigt. Det blir ett himla åkande runt i vårt vackra X-län.

När jag kom från stallet igår så kom Linus och ville att jag skulle kolla på hans öra, han hade hoppat tramp bike och slagit i örat och blödit lite.
När jag kollade hade han slagit ett jack i örat så hyan hade ett sår som blödde ganska mycket :)
Han tyckte inte att det var så farligt och det såg ju riktigt bra ut. Men varför kan han inte bara sitta stilla och ta det lite lungt? Nja jag skulle nog inte gilla det heller.

Idag blir det en sväng till stallet vid lunch och en stund sova på eftermiddagen, sen 111A till natten!
Ha en bra dag alla gobitar!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0