Sen eller tidig timme.

Sista natten är snart slut, så också påsken.
Påsken har varit lugn och ganska skön fast jag har jobbat. Jag hittar rätt bra på nya avdelningen nu. Några småsaker letar jag väl efter men jag tror det kommer att ordna sig.

Mattias var hem till oss igår, han fick vara "barnvakt" åt Daniel när jag jobbade och det hade gått så bra :)

Veckan som kommer har jag semester, skall bli skönt faktiskt. Barnen har ju påsklov så då tog även jag det.
Vet inte riktigt vad vi skall hitta på men nått blir det nog. Emili har meddelat att hon vill åka till köpis så det blir nog en dag.

På tisdag fyller Emili år också, hon blir 17 år. En och annan present är redan inhandlad. Tänk vad tiden går fort, det var ju inte länge sedan du var en liten knallhatt som knappt kunde gå.

Vi får se vad som händer!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0