Barn?

Ibland brukar jag undra hur det står till egentligen. Hur kommer det sig att den ena parten i ett förhållande bara skall göra saker utan att någon märker eller kommenterar det. När den andra parten gör något skall man klappa på huvudet och tala om att denne varit mycket duktig.
Jag kan ju meddela att jag är den parten som avses som nr 1 i ovanstående.
Och det gör mig galen.
 
Det är det som gör att jag tror män är barn genom hela livet och bara byter mamma någon gång ibland.
Jo jag vet jag är lite bitter och sarkastisk idag - men det får jag vara emellanåt och idag är det emellanåt!
 
Min erfarenhet inser ändå att jag kommer att älska det barnet som jag gift mig med om några minuter igen när ilskan har lagt sig, ok kanske en timme då.
 
Jag och Emili sitter och ser på criminal minds, det är så bra. Sen är det ju en mycket fin man med i den serien. Och han är nog inget barn - han är nog perfekt ;)
 
Linus har Adam här inatt med. Dom sitter och ser på tv i hans rum. Dom har cyklat hela dagen och bara varit inne när dom har ätit.
 
I helgen blir det Årsunda och folkrace så packa kaffekorgen och kom och titta.
Lumek festivalen lämnar spår i Årsunda hela helgen!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0