Folkrace!

I helgen har det varit Lumek festival i Årsunda. Naturligtvis har vi varit där. Emili har kört och gjorde det bra som vanligt. Jag har suttit i seketariatet och Daniel har stått i besiktningen och sedan agerat mekaniker.
Lumek festivalen är en riktigt bra tävling, Bra arrangemang, många åkare och ett prisbord som ingen annan kan prestera. Måste säga att jag är stolt Årsunda medllem!
 
Till dig: Jag önskar jag kunde ge dig allt du vill ha, jag önskar att jag kunde skita i lagar och regler för att du skulle få allt, men det går inte! Att älska handlar inte om att ge allt, det handlar om att vara rädd om. Att vara rädd om och ta hant om. Att kunna säga nej och ändå vara omtyckt. Att kunna ha respekt.
Jag älskar dig så otroligt mycket även om du inte tror det - hur skulle jag kunna göra något annat?
 
Imorgon eller egentligen idag skall jag jobba. Har ett förmiddagspass och det skall bi riktigt skönt.
Emili börjar skolan idag och Linus är ledig.
Linus börjar på onsdag, då börjar han nian. Herregud vad tiden går fort. Snart har jag inget barn kvar i grunskolan.
Jag skulle bahöva sova lite nu, vi får väl se hur det går med det. Men jag säger iaf gonatt till er alla så får vi se hur det går.!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0