Ledig helg.

Jo jag har en ledig helg den här helgen. Och den här tiden på året betyder det folkracehelg.
Idag bär det av till ljusdal för en trevlig helg. Emili skall köra och vi skall nog börja titta lite på vad linus vill åka för bil. Jovisst han får ju ta sin licens i januari så vi får se hur stort intresse han har om han vill eller inte.
 
Den här veckan har jag varit obehagligt trött. Jag har knappt kunnat sätta mig i soffan förrän jag somnar. Det har inte hänt någonting i vårt hus så det ser ut som en bomb exploderat här inne.
Tror jag behöver ta en dag nästa vecka och sanera rätt ordentligt :)
 
Skolan har börjat vilket känns skönt. Nu kan vi kanske komma in i lite rutiner igen. Det blir ju lätt lite svävande när alla är lediga huller om buller.
 
Nu skall jag packa husvagnen sen försöka få lite ordning här inne innan vi rullar mot ljusdal.
 
Ha en trevlig helg mina vänner!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0