Alla hjärtans!

Igår var det alla hjärtans dag och jag kan ju långt ifrån en snuttig dag.
Jag sov till 2, fick kaffesällskap av Anna innan jag åkte till Sandviken halv 4 för en handledningskurs inför att Emili skall övningsköra med oss.
Kursen slutade kl 19:30 ca och då var det ingen ide att åka hem, det blev en yougurt och en banan och soffan på 111A.
SWå idag är inte min magen nå rolig, den gör ont när jag äter och jag har en sprängande huvudvärk.

Jag sov till halv två idag och nu sitter jag i morgonrock. Har ätit lite nyponsoppa och skall snart rycka upp mig och fixa till lite i hemmet.
Imorgon är det utbildningsdag med jobbet. Skall bli intressant att se hur dagen blir och vad resultatet blir.
Vi skall ju börja planera för inflytt på "nya" 111A.
Ha en bra dag gobitar!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0