Sova, snö, KB och 2:a

Ja det är dagen teman.
Jag har sovit bort halva dagen eftersom jag jobbat natt. Har sovit bra och känner mig riktigt utvilad faktiskt. Vet inte vad som blev fel inatt men jag mådde riktigt illa halva natten men det blev bättre.

När jag vaknade snöade det, inte mycket men lagom. Så det blev en promenad med hundarna i skogen efter ett snömjukt skoterspår - känns som ett mindre träningspass i mina ben.

Linus skall snart hämtas i kungsberget efter ännu en dag på skidor. Det är bra att dom åker bort helgerna på skidor.

Emili och Daniel är på väg hem från Borlänge. Emili har kört folkrace idag och kört riktigt bra - 3 i B-final.
Hade inte någon knuffat av henne i tredje omgången så hade det nog blivit A final. Inte snyggt gjort där "någon" :)

Nu hämta Linus!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0