Tiden går...

Satt och läste bloggar nyss och insåg att jag inte skrivit på länge men
det har varit en del att stå i.
Daniel har fyllt år och idag fyller min mamma. Greattis till er båda.

Jag har jobbat dag nu två dagar och det har varit riktigt tråkigt, jag har varit handledare åt Erika en av våra nya sköterskor. Det tråkiga har varit att hon är så duktig så jag har inte behövt göra så mycket så jag har varit lite allt i allo. I och för sig roligt eftersom jag gjort en del grejor jag inte gjort på länge.
Det har bla inneburit att jag nog får sluta säga att jag är alldeles ny, det var nog ett tag sedan jag var det :)

Nu sitter jag faktiskt och väntar på att en film skall börja på canal+, jag skall titta på 2012, vet inte om den är bra men det får vi väl se. Har ingen ork över för annat idag.
Puss på er!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0