Vidriga veckan!

Idag börjar min vidrigaste vecka på mycket länge, den tid jag inte sover den här veckan så har jag möten eller jobbar.
Jag har inte räknat ut hur jag skall orka men det brukar lösa sig.

Helgen har varit lugn och framförallt ledig. Har hunnit med familjen och det är skönt. Det var kanonväder igår så det blev en promenad på fm vilket resulterade i migrän men jag fick luft och härlig sol iaf.

Skjutsade grabbarna till kb idag - dom har studiedag och väljer att tillbringa den ute på skidor - helt perfekt.
Nu skall jag tvätta lite, vika lite tvätt sen skriva ett arbete till utbildningen ikväll.
Puss!

//S


Kommentarer
Postat av: cami

Du är duktig du sarah! Men kom ihåg att ta det lite lungt också!

2012-02-13 @ 17:45:58
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0