Helg - igen.

Har nyss klivit upp ur badet. Var så frusen så jag tog ett hett bad så nu känns det mycket bättre.
Är trött idag - egentligen utan anledning för jag har sovit jättebra idag, vaknade kl 15 och så länge brukar jag inte sova. Natten på 111A var bra - Cilla och Camilla vid min sida och det är alltid lika trevligt.

Har inte gjort så mycket idag, kollat lite bloggar, gått en kort hundpromenad och hängt en maskin tvätt.
Jag har inte ens lagat mat, det blev kebab.

Nu skall jag snart klä mig och fixa iordning innan jag skall åka och jobba en natt till - lite konstigt att jag bara skall jobba två nätter eftersom jag alltid brukar jobba tre när jag har helgjobb.

Njut av lördagen!

//S


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Tack snälla kul att du gillar den jag är ju väldigt dålig på att stava och skriva men älskar att pyssal hemma så har nästan bara bilder hemmifrån :)

2012-01-28 @ 19:51:34
URL: http://pysseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0