Hosta.

Jag hostar så jag kan inte sova - så irriterande.
Varje gång jag lägger mig börjar det. Så nu sitter jag vid tv:n med datorn i knät och ser på Schindlers list, så himla bra film.

Undrar varför man egentligen ska behöva hosta, vad har kroppen för nytta av det?

Linus fyller år imorgon. 14 år blir han min "lilla" gosse. Presenterna är inhandlade och ligger inslagna och klara.
Idag när jag vaknar skall jag fixa till lite och kanske baka något. På torsdag morgon skall jag göra tårta och cupcakes som han har beställt.
Han själv skall tillbringa födelsedagen i skolan sen åker han och kompisarna till kungsberg efter en fika hos oss.
Så paketen får han när han kommer hem från kb.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0