Januari springer på.

Vi är på 10 januari - redan.
Det här årets första dagar har börjat bra. Jag har börjat jobba och haft det riktigt bra på jobbet dessutom.
Jag gillar mitt jobb och personalen som jag jobbar med. Självklart gillar jag en del bättre än andra men på det stora hela är alla bra på nått sätt.

Idag har det inte hänt så mycket, lite tvätt och hundpromenad och lite annat smått och gott.
Imorgon skall jag försöka åka och handla lite. Jag har ju gjort en matsedel som vi skall följa och det gör att jag inte behöver handla så ofta.
Jag tycker det är så tråkigt att laga mat, vanlig vardagsmat. Det blir lättare när jag slipper fundera vad jag skall göra.

Idag när Emili kom till stallet så var det ingen ridning, maya var sjuk så det vara bara för henne att åka hem igen. Kan det vara så omöjligt att meddela ungdomarna sånt? Så dålig stil tycker jag.

Nu skall jag se på tv en stund innan jag kryper ner under täcket.

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0