Välkommen tillbaka rösten!

Rösten är tillbaka och jag kan prata igen. Jag kan inte höja rösten jättemycket vilket gör mina barn glada ;)
Jobbar helgen är över och jag skall vara ledig i helgen som kommer.
Innan jag åkte hem igår pratade jag med Emilie och sommarsemestrarna, jag skall försöka jobba fram ett förslag få se om det går.

Igår var den jävligaste dagen i mitt långa körkortsliv - vilken halka när jag åkte hem. Valde faktiskt att åka över Ockelbo för att slippa isåsarna på vägen mellan kungsfors och Jädraås.
Hastigheten efter Ockelbovägen var ca 40 km/h och ändå var det superhalt och slirigt.

Idag blir en lugn dag, lite tvätt och hopplockning och två möten ikväll. Vi sov över imorse, eller Daniel sov över skall jag nog säga. Emili kom och väckte oss 07:10 - 10 minuter efter att Daniel skulle ha börjat jobba i Sandviken, han hade inte ställt någon klocka :(

Skall nog försöka plocka iordning på lite papper idag också - vilken röra jag har.
Nä nu är det dags att börja dagen "att göra"

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0