Torsdag morgon.

Jag kan inte förstå varför jag inte kan sova på morgonen. I vanliga fall är jag dödstrött men nu när jag får sova så vaknar jag vid 7 tiden på morgonen - suck!
Nu är huset färdigstädat och husvagnen är snart klar för avfärd. Mitt hem är rent - å det var inte igår.
 
Var hem till mamma och pappa och fikade igår, tittade på deras nya bil. Dom har äntigen köpt en saab 9-3 kombi, bra val måste jag säga.
 
Fick ett sms igår som gjorde mig så glad. Tänk att kärlek alltid vinner! Så glad för dig min vän!
 
Nu är det dags att göra något! Ha en bra dag alla gobitar!
En liten bild från mitt sovrum innan jag slutar :)
 
 
//S

Kommentarer
Postat av: camilla

<3 kärlek är fint!!

Svar: Ja helt underbart! <3
Sarah

2012-07-13 @ 12:41:46
URL: http://jeanpilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0