En sommarmånad.

Ja nu har sommarmånaderna kommit och snart har den första gått.
Sommaren lyser med sin frånvaro och det är kallt och strumpor på varje dag nästan.
Jag trottsar vädret och har dörren öppen på dagen vilket resulterar i ett kallt hem på kvällen.

Tur det finns badkar att ta till.
Vi har fått hem badtunnan också, den skall fixas i helgen så vi kan bada på måndag när jag fått semester.
Jobbar den här veckan sen är det semester. Jag har bara tagit tre veckor eftersom jag vill ha lite ledigt i höst också.

Linus har brutit nyckelbenet så här i början på sommarlovet. Tråkigt för honom och jag lider med honom. Han kan inte cykla vilket innebär att han håller på att deppa ihop. Men det kommer snart att vara bättre.

Jag har något på gång också, något som livar upp mitt liv en del. Små detaljer kan förrändra så mycket både till det bättre men ibland även till det sämre.

Motala veckan börjar närma sig och vi blir hela familjen som åker plus vår bonus Emil - Emilis pojkvän.
En jättegullig kille som Emili hittat på fordon i Sandviken. Min gofis mår bra när hon är med Emil och det gör mig glad!

Älskade Daniel har redan gått på semester så den här veckan har jag det bra. Han är ju "bara hemma" så han kan sköta markservicen när jag jobbar - haha.

Tack för ordet den här gången!

//S


Kommentarer
Postat av: camilla

Åh äntligen lite uppdatering! Hade nästan gett upp hoppet!

Skönt med semester för dig Sarah! Själv ska jag slita hela sommaren, men får istället ledigt i höst :D



Vi ses ikväll på jobbet!

2012-06-29 @ 17:58:52
URL: http://jeanpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0