Tiden!

Det här med tiden är ett mräkligt fenomen. Det känns som om mina dygn skulle behöva ha minst 48 timmar.
Den här våren har jag inte gjort någonting för att förbereda sommaren, köpte mina första blommor till trädgården igår på markanden. Katastrofalt dåligt!

Jag måste se till att fixa min trädgård i helgen så jag kan njuta av den på semestern. Det funkar inte att den bara havererar som den gjort hitintills denna sommar.

Tänkte jag skulle fixa lite bilder och lägga ut bara jag fått lite ordning.

Linus tillbringar helgen i Ockelbo med kompisar eftersom det är marknad hela helgen.
Emili förbereder för inköp av häst. Hon jobbar på som bara den för att ställa iordning allt.

Älsklingen har varit till Dalarna en sväng idag, träffat släkten och rett ut en del frågetecken.
Idag är jag själv hela dagen och det är rätt bra med tanke på att jag skall sova. Sen blir det en promenad med hundarna och lite trädgårdsfix.

På måndag morgon kl 07 är det semester!

//S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0