En sån dag....

Ja här var det 100 år sedan jag var.
Och när jag väl skriver igen så är det för att jag är på tokdåligt humör idag!
Jag har varit ledig i tre dagar och inte gjort annat än städat och plockat efter andra. Andra är trött och less och orkar inte så då får jag göra.
 
Undrar när jag blir så trött och less så jag bara lägger ner, ja den dagen skulle ju vara intressant att uppleva.
 
Ja dt kommer nog att bli bra nån dag men just idag är det citronhumör som gäller.
Var precis och mockade till Cherie och Lillen, det är tomt i stallet sedan Kilde försvann. Emili är ute och rider med Sandra oich Linus och Emili sitter nere och ser på skräckfilm.Daniel är i skogen med hundarna idag, årets första rådjur är skjutet för Alice - lilla tjejen blir stor.
 
Själv skall jag snart åka ner till stallet i Ockelbo, det är dags för en anställningsintervju till sen är det bara beslutet som fattas.
Jag är lite förvånad att det är så många som sökt tjänsten - men det är kul för vi har bra material för att kunna få till en bra anställning.
 
Innan dess är det dags att hänga en maskin tvätt...
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0