Livet

Ibland förstår jag inte meningen med livet, att det kan vara så orättvist.
Hur skall man kunna jobba med bra förutsättningar när man inte får några riktlinjer. Jag är ju ganska beroende av bra riktlinjer.
 
Jag har funderat rätt mycket på vad jag vill göra med mitt liv eftersom alla frågar vad jag skall vidareutbilda mig till men jag vet ju inte ens om jag vill det. För att få lite "status" på mitt jobb så måste man tydligen läsa in extra kurser och utbildningar för att få upp lön och få "status" på avdelningen.
 
Egentligen tycker jag att det borde vara bra nog att man gör ett fantastiskt jobb. Jag hade så många tankar kring mitt "ansvarsområde" men det kräver utbildning men det orkar inte jag just nu. Det är så mycket annat jag måste ordna först, trodde jag skulle kunna ta den lätta vägen men skall man ju aldrig göra.
 
Ja efter natt nr 1 så har jag två kvar och funderar så hjärnan går på högvarv.
Hur skall det här sluta, det kan man ju fundera.
Puss!
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0