Mörkt....

Det är fortfarande mörkt ute, men hästarna är ute. Klockan är tjugo över sju och stjärnorna lyser starkt.
Det blir nog en fin dag - det ser så ut i horisonten.
Måndag morgon och jag skall följa med Emili till tandläkaren.
 
Från övervåningen dunkar det av Linus musik, hundarna har inte riktigt stigit upp ännu men nu är det dags att dra fart på den här veckan.
En rolig resa väntar, en annan måste ställas in - åhh vad jag hatar landstinget just när jag skriver så.
I mitt nästa liv skall jag bli lyxhustru - eller så är jag ganska nöjd egentligen och bara har en nedåtdipp just idag.
Ja så kan det nog vara.
 
Har en mysig sak att se fram emot idag oxå - och den saken lyfter upp allt det negativa!
Det gör mig såå glad....
 
//S

Kommentarer
Postat av: camilla

nä, var det den här helgen du skulle åka bort med familjen? fick du inte ledigt???
usch nu blir jag sur också!

Svar: Nä "det gick inte att ordna och jag fick ju inte ta semester" så det är bara att jobba och se glad ut.
Sarah

2012-11-23 @ 15:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0