Skogen

Hemma igen efter två dagar i Stockholm. Två bra dagar med en del intressanta föreläsningar. Cissi och Maria föreläste och gjorde det riktigt bra.
Ätit god mat, druckit gott, sovit sådär olch mycket nöjd att få åka hem.
 
Ja är nog en riktigt torr lantlolla jag. Jag tar gärna en promend i skogen med hundarna, åker till stallet och fixar och donar lite. Men stressa bland tokiga människor i Stockholm är nog inte riktigt jag.
 
Ska ut och jobba natt inatt så jag tänkte bara slöa lite idag. Tyvärr har det blivit rätt skitigt i mitt hem när jag varit borta, tvättkorgen har fyllt på sig och någon måste handla till helgen.
 
Egentligen skulle jag ha gjort en resa den här helgen men den var jag tvungen att ställa in - det är det som är det bästa med landstinget - man kan inte ta ledigt nån gång. Så lite bitter och skitarg är jag nog för den sakens skull.
 
Annars är livet rätt bra....
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0