Semester dag 2

Usch vad allt händer fort numera. Det måste vara ett tecken på att jag blir gammal....eller iaf äldre!
Folkracesäsongen har dragit igång på allvar så nu är varje helg upptagen.
I helgen var vi till Ljusdal - trevliga vänner omkring oss och riktigt bra team som kört. Både Emili och Linus har kört.
Emili körde riktigt bra och gick i mål som tre i den avslutande A-finalen.
 
Linus - ja vad skall jag säga om dig min lilla gosse! jag har varit så nervös när du skall köra, som jag aldrig känt när Emili kört. Jag har varit illamående och riktigt kräksjuk när han skall åka så även denna gång.
Den här gången blev det dock lite sämre då han gick ut på andra varvet och rullade så han försvann bakom en liten kulle. Jag trodde på allvar att jag skulle dö....
Fy vad hemskt det är när jag inte kan ha kontroll. Jag blev så fruktansvärt rädd. Nu vet ju jag också att alla som kör folkrace sitter riktigt toksäkert men det hjälpte inte. Jag har sett hur många rullar som helst utan att någonsin tro att det skulle sluta dåligt. Men det var STOR skillnad när det var min Linus som satt i bilen!
 
Linus dock, han klev ur bilen med ett leende på läpparna och tyckte det var häftigt medans jag, hans älskade Linnea och storasyster Emili stod och grät!
Din lilla rackarkott! Håll dig på hjulen hädanefter!
 
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0