Vardag igen.

Helgen har gått och veckans första nattpass är avklarat.
Det har varit en bra helg, Folkrace för hela slanten.
Linus och Emil hade lite otur redan på lördagen.
Linus fick ett motorras på sin bil i första heatet och därmed var åkandet över - första gången vi får så stora fel på bilen så det blir en avanmälan :(
Emil körde motorras andra heatet på lördagen men där blev det ett motorbyte på kvällen så han kunde köra söndagen! Bra kört Emil!
 
Lilla fisan, Ja Emili körde tre heatsegrar på lördagen och gick in som fullpoängare till söndagen.
Tävlingen för hennes del slutade med en 5:e plats i A.finalen, Min duktiga tjej, bästa placeringen på hemmabanan någonsin men självklart var hon inte nöjd.
 
Väl hemma på söndag kväll så är det en vattenläcka utanför vårt hus, tack och lov inte i huset. Så idag blir det troligtvis gräva av när jag skall sova, tur jag är trött och tagit med öronproppar från jobbet ;)
 
Efter den här veckan har jag en lång, skön och härlig ledighet.
Så den här veckan skall jag städa så jag slipper det på ledigheten.
Jag tror att jag behöver lite andrum nu, det har varit rätt mycket under en ganska lång period i mitt liv,
både roligt och jobbigt.
 
Få se om jag och hjärtat skall hitta på något några dagar annars bblir det bara återhämtning och vila.
 
Nu är det dags att sova :)
Suss gott - eller godmorgon heter det ju....
 
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0