Snart 1 vecka kvar...

Jo snart är det jul och imorse vaknade jag till spöregn och vattenpussar! Världstråkigt!
Kan inte direkt säga att jag är i fas inför julen men det ordnar sig nog bara jag tar tag i det ;)
 
Daniel planerar folkrace säsongen 2015 och har nog inte fattat att det är jul om snart 1 vecka.
Men säsongen kommer fort så det är väl bra att han tänker till, kan inte påstå att han tänker så ofta så man får väl vara glad för det lilla ;)
 
Kommunfullmäktige idag, intressant men ändå lite märkligt hur det kan bli.
Jag är dock nöjd med utgången av års- och flerårsbugeten eftersom Ockelbo ryttarförening fick ja på ansökan om amorteringsfrihet på vårt lån till Ockelbo kommun. Superpositivt!
 
Imorgon är det dags för nattjobb igen, tre nätter i rad sedan ledig helg. Då skall julen få en slutfinish och allt skall bli klart.
Imorgon blir det lite bakning tror jag och kanske en sväng till stallet med bästa fisse!
 
Tack för mig och gonatt!
 
//S
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0