Takdropp och blöta skor.

Det känns lite märkligt att det droppar från taken den 8 februari.
Det är disigt och grått ute och helst skulle man behöva gå i gummistövlar för att inte bli dyngsur om fötterna.
Nu skall det ju vara 30 grader kallt och jag skall inte vilja gå ut. Men jag skall inte klaga, bara inte minusgraderna kommer i april så får jag väl vara nöjd!
 
Jobbar natthelg i helgen och det känns ganska okej. Har det relativt bra och hinner med det jag skall.
 
Förra helgen var jag och hjärtat på hockey, FBK vann och det gladde ju mig såklart.
Hotellnatt i Karlstad och superfrukost med en härlig frukostbuffé.
 
Sällan jag och hjärtat hinner med sånt men snart kommer barnen att ha flyttat och då är det bara vi kvar så det här är lite försmak.
Planerar redan för nästa tillfälle :)
 
Nu är det dags att sova, på efteremiddagen blir det möte innan det är dags för sista natten :)
 
 
//S
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0